UWAGA! Blog w trakcie przebudowy i modyfikacji, nie będzie tymczasowo aktualizowany. Wróci cały i żywy wkrótce
  • Loga klubów Premier League w innych barwach – ciekawy eksperyment

Piłkarski skandal marketingowym sukcesem

Dzisiaj mam dla was krótką historyjkę dotyczącą skandalu, który ostatecznie dał pewnej firmie sporo korzyści.

Oczywiście jeśli mowa o skandalu, duża szansa, że wmieszana jest w to FIFA – i tak właśnie jest też tym razem. Pracownicy otrzymali od Brazylijskiej Federacji Piłkarskiej upominki w formie luksusowych zegarków wartych około 16 tysięcy funtów, jeszcze przed startem mistrzostw.

Na działaczy FIFA spadła oczywiście fala krytyki, bo złamało to kod etyczny. Ale zwycięsko z całej tej sytuacji wyszła firma produkująca zegarki – Parmigiani.

Parmigiani

Według prezesa, firma od czasu skandalu zanotowała ogromny skok w sprzedaży i ogólną reklamę – wielu ludzi po raz pierwszy usłyszało o marce, a o to przecież w marketingu chodzi.

Dla jednych problem, dla innych zwycięstwo ;)